Instagram
torsdag 18 februari 2016

Vadlistan

Hittade denna listan hos Underbara Clara, och med brist på egna idéer så snor jag den rakt av. Är ju lite av en sucker för listor också ju.. och det var ett litet tag sen sist. 
Vad stressar dig? 
På senaste tiden är det frustrationen av att inte kunna utföra det jag i mitt huvud planerat på grund av anledningar jag inte rår för. Har mycket med jobbet och influensatider att göra, men även organisatoriska problem på kommunnivå vilket jag har väldigt lite kontroll över.. men det är på bättringsvägen just nu känner jag. Behöver bara andas lite mer. 
Vad ska du göra ikväll? 
Det blir nog att gå och lägga mig tidigt och faktiskt fortsätta läsa den där boken jag börjat på för en tid sedan. 
Vad är svårt? 
Att ta mig tid att läsa och att gå och lägga mig i god tid. 
Vad är lätt? 
Att shoppa på nätet. Jättelätt är det. Klickeliklick liksom. 
Vad blir det för middag idag? 
Skejtaren fixade pasta och köttfärssås som vi precis åt. Mycket gott. 
Vad vill du göra mer? 
Jag vill fota mer, inreda mer och motionera mer. 
Vad går du igång på? 
God mat gör mig tokig och lite högljudd. Foton på mat som ser god ut ger ungefär samma effekt. 
Vad gråter du av?  
Är ganska blödig så om någon annan gråter (irl eller på tv) så hänger jag på. Om jag känner mig orättvist behandlad eller är för stressad händer det också. Eller om jag är jätteglad, eller arg.. så ja.. buhu
Vad gjorde dig arg senast? 
Förmodligen arbetsrelaterad stress, men det var mest frustration tror jag. Men renodlat arg har jag inte varit på länge. 
Vad åt du senast? 
Skejtarens pasta och köttfärssås. 
Vad är fånigt? 
Hur många människor det finns som slutat vara källkritiska. Olika artiklar delas till höger och vänster på Facebook men inte många går in och kollar vad som faktiskt står under rubriken och vem som skrivit detta, samt när det skrevs. Alla rubriker blir sanningar. Det är fånigt. 
Vad är gott? 
Sparris, getost med honung, all annan ost, kålpudding, plockmat som tapas eller meze, att doppa bröd i soppa.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins