Instagram
lördag 6 februari 2016

Smooth morgon

Jag är inte mycket av en frukostperson, oftast inte i alla fall. Det är ju annorlunda om någon annan lagar frukost åt mig, eller hotellfrukost såklart.. men när jag ska fixa något själv så är det i regel så att jag sitter och dricker kaffe så länge att jag hinner bli så hungrig att huvudet slutar fungera och det är för sent. Då är det bäst med en smoothie istället. 
Slippa tänka, slippa tugga, slippa vänta. 
Min sorts frukost det.

Plus att man ju får i sig hur mycket vitaminer som helst. Det känns liksom som att man får mycket valuta för mängden man får i sig, om ni förstår mitt resonemang där.. 
Så i morse blev det detta i alla fall. Lite vaniljyoghurt, fryst mango, frysta björnbär, lite honung, mandelmjölk och vatten. 
snabbt fixat och hungern är stillad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins