Instagram
tisdag 16 februari 2016

Så att tjejerna hålls på plats

Idag fick jag paketleverans! En efterlängtad sådan, fastän jag bara väntat i några dagar.. Det var nämligen när jag såg hos Emma att hon hade en rabattkod för La Leia som gällde fram till alla hjärtans dag som jag kände att jag behövde slå till. Min wonderbra som jag älskar har sedan länge varit trasig efter att jag tvättat den i maskin (rekommenderas inte alls!), och istället för att köpa en ny har jag använt den ändå, fastän den gjort ganska ont och varit väldigt sliten.. Den var nämligen fortfarande den bästa bh utan axelband jag hade. 

Men ja, tjugo procents rabatt fick igång mig och jag slog till på två stycken eftersom jag vet hur bra de är. De sitter verkligen där de ska och håller allt på plats. 
 Jag reagerade lite på bilden ovan, "byglarna" är ju som på etiketten men inuti själva bh:n ser man inte så tydligt att de ser ut som händer haha! Har man inte haft denna varianten förr så skulle jag rekommendera att ni snackar med dem i butiken,  för storlekarna är lite annorlunda och tydligen så har de flesta kvinnor fel storlek från början ändå, så det är lika bra att fråga och få rätt på situationen. Jag har varit inne i butik och fått hjälp men det går tydligen också att maila dem en bild på sig själv för att få hjälp (och då snackar vi bra service alltså.. sånt gillas). 

Så ja, nu har ni koll på mina underkläder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins