Instagram
torsdag 26 november 2015

Lite frånvaro

Jag känner att jag är lite frånvarande här just nu. Men så är det ju periodvis. Jag har bloggat i cirka sju år nu och det går ju upp och ned. Jag älskar ju bloggen, den har varit min dagbok så himla länge, men jag tror det handlar om när jag har mycket på gång så är det svårt att prioritera att fota, redigera och skriva. 
och jag vill ju uppdatera dagligen, helst i alla fall två gånger. Men jag tror mörkret spelar en stor roll. Och snart är det faktiskt så att det vänder, efter den 22 december blir det ljusare för varje dag. 
nåväl. Det blir lite som det blir härinne. 
Men ni ska veta att jag är evigt tacksam för er, som följer och läser varje dag. Det är surrealistiskt att ni överhuvudtaget gör det och det är ni som gör det roligt. Så är det bara. 
Evig tacksamhet liksom. 
Passande idag på thanksgiving. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins