Instagram
tisdag 17 november 2015

Fyrklövern och Lars Wallin

Ni skulle sett mitt ansiktsuttryck häromdagen när jag öppnade ett paket jag fått skickat till mig. När jag öppnade kartongen ligger där en låda, och på lådan står det Lars Wallin. 
Jag tror jag stängde kartongen igen och stirrade med öppen mun på Skejtaren, varpå han undrade vad som fanns i paketet och jag sa att det stod Lars Wallin, och att jag verkligen inte väntade mig att få något som hade med honom att göra.. jag trodde ju att det handlade om porslin?
Men när jag sedan öppnade lådan blev det lite mer klart vad det handlade om. 

Det var ju porslin som jag trodde. Det är ju ett paket från Fyrklövern, och det är ju det de håller på med. Men denna gången har de ett samarbete med Lars Wallin som då har spetsat till en jubileumskollektion åt dem. 
Kollektionen heter just Lace, och jag fick en bedårande söt espressokopp med tillhörande fat, men kollektionen är betydligt större än så. Det finns allt från mattallrikar, vinglas och såssnipor till kakfat i tre våningar och små ljuskoppar, ni ser en del av det på bilden nedan. 
Vinglasen föll mig verkligen i smaken, tyckte de var jättevackra. Hela serien finns att köpa på Fyrklövern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins