Instagram
torsdag 8 oktober 2015

elvatimmarshåret

Jag har ju klippt mig, och färgat håret, men inte en endaste bild har jag visat upp förrän nu. Detta enbart av den anledning att jag glömt. Denna veckan har varit lite mycket på jobbet, då det varit både kvällsmöte en dag och föräldramöte likväl, så efter två dagar med 11-12 timmars jobb känner man sig inte alltid så fotosugen, framför allt inte om det är man själv som ska modella.. 
Men ikväll sket jag i det helt enkelt. Vi har precis kommit hem, slängt oss på soffan men innan vi däckar allt för mycket fick skejtaren leka fotograf en stund (för det finns inte en chans på jorden att jag börjar ställa upp stativ och ta selfies nu, någon måtta får det vara). 
 Så här har ni det, det avkortade håret efter en elvatimmars arbetsdag. Vardagshår helt enkelt. 
Frisör var ju självklart Böddi, är väldigt nöjd med den mannen. Inte alls dumt att få träna lite på hemspråket lite då och då också. 

Nä nu ska jag däcka på riktigt, typ smälta ned och bli ett med min soffa. 
Det ska bli så himla himla skönt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins