Instagram
lördag 19 september 2015

Supernagelacket?

Det här med nagellack är ju inte helt lätt. Funderar ibland på att skaffa sånna där akrylnaglar istället för att konstant störa mig på avskavt nagellack. Jag har nog aldrig hittat det där riktigt ultimata märket som sitter som berget, oavsett om jag har underlack, överlack och allehanda balsam för naglarna liksom. 
Det närmsta jag har kommit är nog yves rocher, fick två lack av dem i en glossybox och de sitter rätt bra, betydligt bättre än alla andra jag har (och kostar väldigt lite) men jag undrar lite om ni har fler tips? 
Hur gör ni med naglarna? Är det lika bra att gå och få fejknaglar och betala för underhållet varje månad eller finns det något supermärke som sitter som berget (och helst inte kostar skjortan, ska jag betala många hundralappar för en färgburk så är det sån som målas på väggen, annars får det vara..)?
Ge mig tips! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins