Instagram
söndag 13 september 2015

OBS! Nymålat!

Ja det blev ju så som jag ville, hela lördagen ägnades åt att göra vardagsrummets gråvita väggar och tak riktigt vita igen. Malin valde att komma och hjälpa till vilket passade ypperligt eftersom hon och jag tycker det är himla roligt att måla, medan Skejtaren inte riktigt hyser samma förtjusning för det hela. Så Malin och jag målade medan Skejtaren ordnade med mat åt oss alla, enligt konstens alla genusregler :) 
 Vi gjorde som riktigt proffsiga amatörer alltid gör, vi googlade hur man på bästa sätt skulle måla tak. Det finns ju lite knep för det där, men youtube har typ allt så det är bara att köra på.
 När dagen blivit kväll och vi äntligen hade målat klart allt fick bubblet komma fram. 
Välförtjänt som tusan. 

Skejtaren och jag har fortsatt idag, hela dagen. 
Nu är jag så slut i rutan att jag inte ens orkar prata om det. 
Jag ska bara smutta på mitt rödvin, äta min chevréost och titta på I am Cait.
Ett lugnt avslut på en väldigt väldigt produktiv helg. 

1 kommentar:

  1. Smart att kolla på youtube. Krigade för att få taket helt vitt men blev bara fläckigt haha!

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins