Instagram
tisdag 29 september 2015

Nyttig middag på fem minuter

När maten är klar, god och nyttig på fem minuter då är jag nöjd som en matnörd. 
Seriously. 
Detta är frukten av att jag fixat storkok förra veckan, att slippa laga mer än en sallad när jag kommit hem från träningen och inte alls är sugen på att stå och fixa något så är detta guld värt. 
På bilden har vi tacogratäng, idag värmde jag köttfärssås och gjorde en sallad till (med passionsfrukt! Hur gott som helst). 
Så istället för att laga mat kunde jag fokusera på att njuta lite. Ligga på soffan och se på mitt skämsprogram Glamour, sen avsnitt efter avsnitt av Orphan Black medan jag funderar på vad man har på sig så man är bloggchic samtidigt som man pallar stå på en äng. 
Livets svåra frågor liksom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins