Instagram
tisdag 22 september 2015

Kung Fidolin

Jag har inga barn själv, men jag älskar ju barn, och framför allt så älskar jag att fotografera barn. Någon som också verkar ha denna passion och verkligen ha talang för det är frugan Emma, och det är  inte den enda talang denna kvinna har måste jag säga. 
För nu har frugan startat webbshop. 
För tillfället har hon bara barnkläder, och väldigt vackra sådana. 
Det är fluffigt och fjädrigt och stiligt liksom 
(betydligt finare och mer personligt än det lite mainstream barnmode som verkar härja med Hello Kitty rosa och Elsa hysterin, sorry, I'm not a fan..)
Och bilderna.. ja de talar för sig själva. 
De är levande, barnen är aktiva, de är vackra, miljöerna är enastående, och plaggen i sig är väldigt väl utvalda. 
Så gå in och shoppa lite på Kung Fidolin vetja. 
Eller så kan ni bara klicka in och kika på de fina bilderna, och dra bort till Emma och heja och gratta lite till the grand opening 
(som kanske inte riktigt varit ännu men ändå..).
Heja heja säger jag bara. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins