Instagram
måndag 21 september 2015

Flummåndag

Jag har suttit hela kvällen och varit lite tom i huvudet och funderat på vad jag ska skriva om. Problemet är bara att om man tänker så då kommer det inte till en, inte till mig i alla fall. Jag måste ha något att berätta för att kunna skriva, inte bara skriva för att producera inlägg. 
Det är bara så jag fungerar. 
Fastän jag egentligen har hur mycket som helst att skriva om. Men det kom jag fram till så sent att jag inte orkar skriva om dem ändå. 
Det är ju trots allt måndag kväll nu, och min ork var slut redan när jag kom hem från jobbet. 
Så imorgon tar vi nya tag. Då kanske hjärnan har ordnat upp sig så jag orkar hitta något vettigt att skriva igen. 
Skriva ett inlägg väldigt olikt detta alltså.. häpp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins