Instagram
onsdag 16 september 2015

Bodypump och blöta ögonfransar

Idag har jag varit på bodypump. Något jag inte gjort på många månader, och jag var lite rädd att jag som har värk i både rygg och knän skulle typ avlida där på träningsgolvet.. men det hände ju faktiskt inte, faktiskt inte alls. Jag klarade mig ganska bra igenom hela passet och den känslan är ganska oslagbar. 
Så skulle jag ta mig hemåt. En liten parentes här kan vara att Skejtaren kört mig till träningen då jag i sista minuten upptäckte att min cykel inte hade luft i framdäcket. Så planen var ju att gå hem, men när jag kom ut från gymet så öste regnet ned, verkligen öste rejält. 
Vad gör man då kan man ju undra? 
Man börjar gå. 
Det är ju bara vatten, och jag ska ju bara hem. 
Så jag gick i ösregnet, på väldigt gott humör. Det är mysigt med regn och jag bor bara en kvart bort ungefär. Dessutom får jag fler steg som kan registreras på min fitbit och då känns det ännu mer peppande. 
 Så en timmes svettigt bodypump och en regnig promenad senare känner jag hur kroppen är varm, trött, mör och mjuk. 
En riktigt skön känsla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins