Instagram
onsdag 1 juli 2015

Strandvisit och snygga viner

Visst kändes det redan igår, men idag.. herrejösses vilken värme! På jobbet var vi ute hela dagen och det blåser inte ett uns på gården. Jag var tacksam över att det var min korta dag och jag till och med kunde lämna lite tidigare. 
Det gick liksom inte att kämpa emot, 
stranden kallade. 
Så idag blev det årets första dopp, en stunds vila på lomma beach och den första lilla solbrännan på axeln trots solskyddsfaktor 30. 
Jag älskar sommaren!
och jag ville förlänga sommarkänslan lite ytterligare, och känslan av lillördag. Så det fick bli lite rosé.   Men inte vilket rosé som helst. 
Utan den finaste förpackningen jag kunde hitta på systemet som jag aldrig heller smakat. En chansning helt enkelt.
 Men ni ser ju! En förpackningsnörds våta dröm den där boxen. Helt somrig och härlig med vinbär och ett skitsnyggt namn och ett tjusigt litet fair trade märke som alltid ger lite extra guldkant. 
Jepp, det är så jag väljer viner. 
Som tur är var det gott också :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins