Instagram
måndag 20 juli 2015

Min tröja ljuger

Denna dag startade långsamt, precis som jag gillar det. Jag drack kaffe länge och tittade på tv ett bra tag innan jag bestämde med Sanna att gå ut och ta en promenad i parken. 
 För när det gäller om vi ska springa eller promenera så är det promenad som gäller, oavsett vad som står på min tröja (sommarrea på cubus tror jag, kostade under hundralappen). Jag har inte tränat så aktivt på ett bra tag och känner att jag verkligen behöver komma igång och röra på kroppen igen efter ganska mycket semesterchill. Dessutom så hatar jag konditionsträning.. tycker det är jättetråkigt och jobbigt att springa och därför gör jag det typ aldrig. Yoga, styrketräning eller något annat där man får upp flåset utan att egentligen märka det är mer min kopp te. 
Så nu var det en promenad, snart ska jag aktivera mig lite med att dammsuga och städa golven i lägenheten och sen kör vi på lite yoga i parken. 
Men springa det struntar jag i. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins