Instagram
lördag 4 juli 2015

En första semesterdag

Igår var alltså min första officiella semesterdag. Och om något ord ska beskriva känslan av den så är det chill. En tur på stan strax efter att butikerna öppnat för att köpa presenter till helgens två kalas, samt en klänning till det grekiska bröllopet och lite reagrejer som jag inte kunde motstå. 
Sen en promenad hemåt, en lunch bestående av sillrester från midsommar och ägg. Så enkelt och gott att jag har svårt att få nog. 
Sen har jag legat på balkongen och degat i ett tag, men bara en stund då det nästan blir 40 grader där när det inte fläktar.. Då skejtaren skulle skejta på kvällen passade jag sedan på att ta mig hem till Malin för lite fredagsmys och häng på balkongen som fortfarande var varm och behaglig när jag tog mig hemåt vid ett på natten. 
 och denna dagen blir inte sämre. Termometern visar redan 25 grader i skuggan på balkongen. Jag ska promenera bort och fixa lite ärenden, sen blir det kalasande för Malins Leona som fyllt fem i dagarna. 
Nu kör vi igång semesterdag nummer två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins