Instagram
söndag 21 juni 2015

Stönande grannar?

Vi har en granne i huset som inte hör så bra, och ett resultat av detta är att vi ofta hör när hen tittar på tv. Har förstått att det är en gammal och eventuellt dement person och det stör aldrig eftersom det mest är nyheter och musik man hör (och inte sent på kvällen heller). Men när jag nu satt och tittade på tv ikväll hörde jag en kvinnlig röst som lät mest typ:
 oooohh.. åååhhhhh.. mmmmm... 
och lite märklig bakgrundsmusik till det.. 
alltså, what? 
Visst att det är svårt att höra allt genom väggarna men att den äldre dementa personen tittar på porr kändes lite udda, och att någon annan granne gör det på den volymen är ju väldigt oroande.. 
Så jag stängde av ljudet på min tv och började bläddra bland kanalerna. 
Allt blev logiskt när jag kom fram till svt
En granne som tittar på fem myror är fler än fyra elefanter känns helt okej. 
Men jag har aldrig tänkt på vilken porrig röst dessa bokstäver läses upp med! 
Aaaahhh oooohh. 
Humor på hög nivå det där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins