Instagram
fredag 8 maj 2015

Det dagarna fylls med

Har inte bloggat på ett par dagar, det blir så ibland. Speciellt nu när solen skiner, hemmet är i totalt kaos och hjärnan känns lika kaotisk biland. Allt som ska hinnas med och så måste vi hinna passa på att njuta av solskenet. Som i onsdags när vi gick från jobbet tidigt skejtaren och jag, så hamnade i folkets park på en filt med var sin sallad från ica. 
 En stund att bara sitta, att prata om det som komma skall och som just nu är det enda som finns i åtanke. 
Framtiden. Lägenheten. Flytten. Den nya balkongen. Möbleringen. 
Livet. 
Så ni får ursäkta om jag blir lite sporadisk här emellanåt. Jag har många tankar jag vill samla här så ni kan få dela dem. Samtidigt som de just nu ibland är så flyktiga att de försvinner så fort jag tagit fram datorn. 

Nu är det i alla fall fokus på en enda sak. 
Fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins