Instagram
onsdag 27 maj 2015

Hur det gick med detoxen?

Jag får ju inte glömma uppdatera er om mitt detoxande. Jag drack ju en liter sån här vätska om dagen, hade med mig en drickflask till jobbet och lämnade resten i kylen för att dricka när jag kommit hem. Framför allt var det väldig tur att den var så god som den var, som is-te med persikosmak ungefär. Så det gjorde liksom inte ont någonstans att dricka den. En grej som nog var en positiv effekt var också att jag automatiskt fick i mig mer vätska tidigt på morgonen när jag hade drickflaskan med mig, istället för att bara ägna morgonen åt kaffe som redan är vätskedrivande. 
Resultatet i vikten? Ja jag gick nog ner ett kilo, kanske ett och ett halvt. Detta var ju samtidigt med en hyffsat balanserad kost där jag försökte minska på det vita mjölet och godsakerna. Men detoxen var ju 10 dagar så jag fuskade lite med det, jag har ju inte direkt någon karaktär liksom :) 

Så om jag rekommenderar detoxdricka från yves rocher? Absolut!
Du får i dig mer vätska, grönt te, en massa nyttigheter och det smakar gott. Jag ser bara positivt på det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins