Instagram
tisdag 21 april 2015

Träpeeling i lyxförpackning

I senaste glossyboxen fick jag en peeling. och det är ju trevligt med peeling, men jag blev mest peppad på den snygga förpackningen! Tuben var så jäkla tjusig med sin träkork och enkla vita tub. Tydligen så innehåller den typ delar av något träd så det där med en träkork var väldigt logiskt. 
Jag har även testat den några gånger och tycker den är väldigt behaglig att använda. Gör vad den ska liksom. Jag har den stående i duschen och peelar lite då och då när jag står där. Föredrar det framför att slabba med vatten i handfatet och bli blöt överallt.. passar på när jag redan är det liksom. 

Peelingen är från Naobay. Och ser man på deras hemsida är resten av förpackningarna lika snygga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins