Instagram
tisdag 31 mars 2015

She sells sea shells by the sea shore

Jag vet inte om det är den stundande våren (som idag bjöd på snö, tack för den..), semestern som infaller om bara några dagar eller flytten till nya lägenheten som gör mig helt inspirationstokig men den senaste tiden har jag snöat (haha) in mig på snäckor, hav och strand. 
Nyanserna i dessa inspirationsbilder, känslorna av tårna i sanden och saltvatten i håret, doften av värme, detta vill jag ha i mitt hem. 
Eget kollage med bilder från mitt pinterestalbum 'She sells sea shells'
Dock helst utan att det blir för mycket av ett 'Beach house' eftersom vi inte bor vid stranden och det känns ju lite märkligt då.. men känslan liksom. Jag är aldrig så lycklig som när jag befinner mig i värme, på en solstol, på stranden och framför allt nära havet. 
Blir spännande att se hur vi lyckas få till den känslan i nya kaoset. 
Det är i alla fall 59 dagar kvar till flytt.
och bara tre dagar kvar till Barcelona. 
Oh. the. längtan. is. outhärdlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins