Instagram
söndag 1 mars 2015

En instaride

Igår cyklade jag runt i Malmö, i ett industriområde ibland tåg, slitna byggnader och graffiti, med mobilen och kameran i högsta hugg. Vi var ett helg gäng som via @Igersmalmoe samlades för att fota tillsammans, det är fantastiskt trevligt att ha dessa möten lite då och då. Det är samma sak som med bloggträffar, att möta folk som inte tycker att man är konstig för att man fotar allt.. att det inte är ens en smula märkligt att jag ber någon lägga sig ned på tågrälsen (en som inte används längre givetvis) så jag kan ta bilder med min mobil. 
Så här har vi då Daniel @Darklydreamingdaniel och Jenny @Jennyeolsson som skulle ta och klättra upp på taket på en av de högsta byggnaderna i hamnen.. jag höll andan lite måste jag säga. och de tog sig inte hela vägen upp utan vände typ halvvägs.. Vilket var ganska skönt för mina nerver.. det var riktigt högt och man vet inte riktigt hur hållbar den där stegen är.. men ja, bilderna uppifrån är säkert jättefina :)

Men ja det var min lördag i alla fall. Eller en del av den. En annan del innehåller rekvisitashopping, kändisspotting, grekisk mat och bubbel. Men mer om det en annan gång. 
Nu ska denna islänning äta. 

1 kommentar:

  1. Åh jag vill oxå hänga med på dessa fotostunder med igersmalmoe.
    Jag får tametusan börja tagga mina bilder med det!

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins