Instagram
tisdag 10 mars 2015

Egentid mitt i veckan

Vårsolen lyser in över mitt älskade kaffe och jag verkligen njuter av denna förmiddag. Jag var uppe med tuppen och tränade bodypump redan kl 8 (rejäl klapp på axeln för den) och har nu några timmar på mig att plugga, pausa för mat när jag känner för det, mysa runt i morgonrock och ta några koppar kaffe till medan jag blir lite mer klok som en bok till tonerna av Beyoncé och Sia (har blivit en sån som pluggar bäst till musik, har aldrig varit så innan.. konstigt). 
Det är verkligen underbart att få tid för mig själv när jag är som mest klar i huvudet för att kunna klara av att vara tillbaks i skolan, det är ju lite ovant detta studerande. 
Tur att det är intressant. 

Nu tillbaks till kaffe och anteckningar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins