Instagram
söndag 8 februari 2015

Mönsterprakt på gymmet

Ja, varning för lite rumpbilder nu då, men ur fotosynpunkt så var det den bästa vinkeln helt enkelt haha ;) Jag köpte ju ett par nya träningstights på Ellos häromveckan, egentligen inte alls planerat men  när jag klickat ned två morgonrockar i korgen hade jag hundra kronor kvar för att få tvåhundra i rabatt.. eller något sånt var det.. billigt blev det i alla fall. 
Och jo man kan väl säga att de syns.
Jag var osäker på storleken först när jag såg på dem då de såg väldigt små ut, men de var väldigt stretchiga och de passade till och med på längden, vilket ofta är problemet när man som jag är huvudet högre än de flesta..
 Jag älskar träningskläder, framför allt tights, som har färg! På gymmet kan man ju komma undan med det på ett annat vis, att klä sig så färgsprakande som att en regnbåge kräkts på en. Det är ju bara i någon timme per gång ändå. 

Nu har jag avklarat ett pass Bodybalance i alla fall, efter att ha ätit en monsterbrunch på översten som jag fortfarande är mätt efter. Det börjar faktiskt kännas att jag gått på detta pass många veckor nu, jag kommer djupare ned i positionerna och kan sträcka mig längre och det är inte alls lika jobbigt längre utan mer en skön stretch. Så väldigt skönt när kroppen börjar gynnas av träningen, det tar ett litet tag men det är verkligen en härlig känsla, en belöning för ihärdigheten liksom. 
En morot för att fortsätta, och kanske lägga till några fler pass nästa vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins