Instagram
lördag 14 februari 2015

Kakor och mat och kärlek och mello och sånt.

En aktiv dag detta, har inte tagit fram datorn en enda gång idag förrän nu.. Dagen började ganska tidigt faktiskt, för att vara lördag det vill säga. Redan vid åtta steg jag upp då jag och Malin skulle träna, ett pass coreträning, och ett pass så kallad Sh'bam.. har inte gjort det förr men gör det nog inte igen.. Passet i sig var ju bra, säkert jättebra för någon med koordinationsförmåga och så men vi såg mest tafatta och förvirrade ut tror jag. Till slut valde jag helt enkelt att äga det faktum att jag inte kommer sätta några direkta steg, utan att bara hänga med så gott det går och ha kul och dansa lite som jag känner för liksom :)

Sen bar det av till föräldrarna för att äta isländska fastlagsbullar och en massa andra kakor. 
Så den där träningen var ju bra att vi fick gjort.
 Sen bar det av hemåt där skejtaren fick äran att laga min favoritmat, nämligen musslor i vin! Den rätten gör han helt fantastiskt bra och den åt vi framför melodifestivalen.
och här sitter vi nu, mätta och belåtna och tittar färdigt på mello och röstar via den där appen och är riktigt sådär mellofjantiga och kära. 

och den där Filippa Bark alltså. 
hon kan få bo hos mig om hon vill. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins