Instagram
torsdag 12 februari 2015

Jag vill stänga in mig i mitt eget huvud tillsammans med Sia...

..och kanske även Shia Lebeouf också..
Jag funderade i ett tag på att vara lite praktisk och redigera alla bilder jag tagit ikväll på bloggeventet jag var på. Men det innebär att jag först måste rensa datorn lite, och eftersom jag varit på benen nästan hela dagen känns det hellre som att jag tappar upp ett bad, stänger om mig och sätter på Sias album på hög volym.

Är helt besatt av denna musik just nu, och av hela konstnärskapet som går in i dessa framträdanden, både i hennes videos och liveframträdanden. Dansen är så djurisk, och så vacker.
Och den där tjejen.. Maddie Ziegler.. jag har liksom inga ord för vilken talang hon har. All den känslan hon kan förmedla i dans, så ung..

Hennes framträdande på grammisgalan i USA för några dagar sedan var också helt fantastisk, och att se Kristen Wiig på detta vis är ju helt otippat, precis som det var att se Shia Lebeouf i videon till Elastic Heart. 
Svammel, svammel. 
Jag vill i alla fall stänga in mig själv i mitt huvud tillsammans med Sia nu. 
Bara hon och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins