Instagram
lördag 7 februari 2015

Date night

Igår hade vi lite date night. Lite spontant kände vi att vi borde hitta på något eftersom vi båda slutat redan vid lunch. Så vi promenerade bort till Epicure och beställde in lite fantastisk italiensk mat. 
Jag tog tillfället i akt att använda lite finkläder jag aldrig eller sällan tagit på mig sedan jag köpt dem. 
 Kappan som är lite som en cape, och jag absolut älskar hur den sitter i ryggen. Handskarna som jag köpte just för att kunna ha med denna kappan utan att frysa allt för mycket. Sen de lårhöga stövlarna som jag nog använt en eller två gånger bara sedan jag köpte dem för många år sedan. 
Dock fick vi vända efter ett litet tag och jag fick byta skor för man hörde på klackljudet att jag trampade metall med den ena klacken och den där lilla plastgrejen hade visst trillat av. Så jag får leta reda på en skomakare innan de får hänga med ut nästa gång helt enkelt. 

Men ändå, kände mig riktigt tjusig i den där kappan, får utnyttja den lite oftare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins