Instagram
lördag 31 januari 2015

Lördagsmorgonen är min

Igår blev det en spontan träff med gamla kollegor som råkade sitta på en restaurang fem minuter från mitt hem.. Så jag knatade bort där och vi avslutade kvällen några timmar senare på Fagans, en irländsk pub i Malmö med livemusik och trevlig stämning. 
Turligt nog blev det inte allt för sent och jag vaknade rejält piggelin innan klockan blivit nio. Inte för att jag stigit upp ännu.. nädå. Bilden nedan är tagen typ precis och vittnar om sanningen om mina lördagsmorgnar. Jag kanske säger detta varje vecka men det stämmer så väl varje gång; Jag älskar mina lördagsmorgnar! 
Jag tar så lång tid på mig att bara dricka mitt kaffe, surfa och snegla lite på nyhetsmorgon medan jag förbereder mig mentalt på vad dagen har att erbjuda.  
Denna dagen ska inledas med att jag ska hämta paket som jag är mycket peppad på, och handla lite inför en tapaskväll som vi bjudit in till ikväll. 
Men innan jag stiger upp ska jag nog googla lite tapasinspiration, jag har ju ingen brådska :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins