Instagram
onsdag 21 januari 2015

Dagens prestationer

Vissa dagar känns det verkligen att man presterat mer än andra. Detta är en av dessa dagar. Från att ha börjat jobba lite sådär snortidigt, haft ett lyckat möte på jobbet samt mött en deadline jag satt upp för mig själv, att sedan smita iväg på möte med banken, hinna med att sitta ned en liten stund och äta något snabbt innan jag gav mig iväg på mitt första bodypump pass på länge länge länge. 
och det var sådär att jag fick hålla i räcket när jag gick ned för trappan på gymet, då det kändes som att knäna skulle vika sig annars. Men känslan var ändå hur grym som helst för jag stod i alla fall på benen! Väl hemma lyckades jag till sist, efter att ha vilat en stund i sängen och bara stirrat tomt mot taket, att resa mig upp och tömma disken. 
Låter trivialt, men efter ett pass som gjort armarna tunga som bly väger en tallrik ungefär lika mycket som en halv bil.
Lycka är sedan att bara sitta ned. Chilla lite. Ta ett glas vin, och skratta åt Kardashiansystrar som gallskriker åt en fluga i bilen. 
Halva arbetsveckan är avklarad, och idag var en riktigt bra dag.
------

Some days it feels as if I get so much more done than most other days. Today was one of those days. I started work really early, where I had a great meeting and met a deadline. Then a meeting with the bank and last but nog least a killer Body pump workout that left my legs feeling like jelly. 
Then I even unloaded the dishwasher. 
At the end of the day I feel like I deserve to chill, have a glass of wine and watch the Kardashian sisters go bananas over a bug in their car. 
Today was a very good day. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins