Instagram
torsdag 11 december 2014

The countdown

Har ni också börjat räkna ned? Jag ska jobba lilla julafton också och sedan vara ledig i ungefär två veckor. Det känns som att någonting händer i rastlösheten när jag vet att jag snart ska vara ledig, jag blir så vimsig och ofokuserad, lite mer än vanligt. Men oj så skönt det ska bli!
Och att hemmet är lite julpyntat och julkakorna är bakade är ju inte illa det heller.. Ska förvisso fixa lite mer kakor, och så är jag jättesugen på att göra gräddkola.. Men det får nog ske på helgen när jag har tid att göra det i dagsljus.
Bästa juldoften ever! 
För nu ska jag snart iväg till jobbet igen och längta efter att gå komma hem och dricka glögg framför jul mer Ernst. Det blir ju inte mycket mysigare än så.
 och ikväll tänkte jag köra igång en tävling för er så håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins