Instagram
fredag 26 december 2014

Reafynd under 200 kr

Jag gillar att shoppa, och helst av allt gillar jag att shoppa billigt. När det nu är mellandagsrea så hittar ni mig dock absolut inte ute i butikerna, eftersom jag ofta kallsvettas av bara tanken av så många människor som trängs över extrapriser, jag stannar hemma i soffan och shoppar lite mer asocialt i lugn och ro. 
När reafynden nu börjar hopa sig så kan det vara så att jag går lite bananas på sånt som är så billigt att jag vill hoppa jämfota. Så för er som är som mig så har jag samlat ett gäng fynd som kostar max 200 kr stycket. 
Varsågoda, happy shopping!
Från Sheinside: Turkos jacka - Svart klänning - Fulsnygg jultröja - Röd rosettkjol - Grå myströja - Geometrisk tröjklänning - Svart blus
Från Ellos: Prickiga byxor - Blå skjorta - Vit stickad tröja - Blå klänning - Vit glesstickad tröja - Svart klänning - Svartvit kavaj - Vit paljettklänning
Detta var ju bara två butiker, och åh så mycket mer det finns att hitta! 
Fortsättning följer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins