Instagram
fredag 12 december 2014

Hjärtklädd på jobbfest

Dagen började tidigt tidigt, med lucia på jobbet där barnen var så fina och suveräna att jag hade gråten i halsgropen av stolthet när de var klara. 
och efter den fantastiska starten på dagen kunde jag gå hem redan vid lunchtid och vila upp mig inför kvällens festligheter. 
För ikväll vankas det julmiddag med jobbet. 
Klänning - Laredoute
Och jag ser ut lite som en fröken, vilket ju känns passande. 
 Och så provade jag att locka det nya korta håret lite och se hur det funkar, och det fungerar ju ypperligt. Skoj också att jag lyckades så bra med att göra lockar med en plattång som jag fick när jag tog studenten.. den har några år på nacken om man säger så..
 Men ja, det är det jag peppar för ikväll. Julbord med ivriga kollegor, som inkluderar både en älskad skejtare och min egen bästa Malin. 
Det kan ju inte bli mycket bättre.
(eller jo, det kunde ju stormat lite mindre.. Ta hand om er där ute!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins