Instagram
måndag 15 december 2014

En julgran á la compact living

De där pinnarna som jag hittade i skogen häromveckan kom till användning igår. Min käre skejtare har varit ytterst orolig då han inte riktigt är lika entusiastisk som jag när det kommer till pinnar. 
Klänning - Här. Jeans från Milano. 

 I alla fall så sprayades hela bunten i vitt, de organiserades efter storlek, och så knöt jag ihop det hela med tre långa snören så att det såg ut som en lite grenig julgran. 
Så toppade jag med en liten stjärna. jag vill nog klä den lite mer, med en ljusslinga eller nåt. Men nu känner jag mig ändå väldigt nöjd. Den är rustik, lite sned, och rätt märklig. 
Precis som jag vill ha den :)

 Och skejtaren? Ja han är fortfarande skeptisk. För honom är det pinnar, helt enkelt. Men han protesterar inte, han låter mig nog hållas när han ser mig så entusiastisk över dessa pinnar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins