Instagram
tisdag 2 december 2014

Chop chop

Ikväll försvann mitt hår minsann, i alla fall typ hälften av det. Jag hade peppar migsjälv lite innan besöket hos Böddi att faktiskt kapa en hel del. Väldigt skönt att få lite omväxling och ny känsla innan jul. Lite mer blondie blev jag ju också.. Jag var lite inne på lite andra spår, som ombre, men som tur är har jag en frisör som tells it like it is och detta blev ett betydligt bättre val :)
Syns kanske inte toppenbra här, men det är i alla fall axellångt och en spikrak kant (som han fick till med en rakapparat.. Man hajar till när man hör den i nacken måste jag säga..). Nu ska jag chilla ned mig i soffan och förbereda mig på att eventuellt gå och lägga mig när klockan fortfarande är vettig. 

1 kommentar:

  1. WOOW, så snyggt! Verkligen. Du var ju snygg innan men detta blev ju fulländat.
    Hade själv aldrig vågat kapa så mycket på en gång, men du vågade! Härligt.
    Ha det gott och njut av julbestyren. Kram

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins