Instagram
söndag 30 november 2014

Sömnig söndag

Klockan är snart fyra och först nu fick jag på mig ett par byxor, det är en sådan söndag idag och det är  den bästa sortens söndag. Så dagen har spenderats i soffan, med datorn i knäet och tvn igång på blandade ointressanta program. Väldigt chill helt enkelt. Dagens kraftansträngning har bestått av att göra frukost och att tvätta efter att någon *host host* spillt ett halv glas rött över den vita tygsoffan i går kväll... ooops. 
Men ja. Det som sker nu är att jag ska dricka upp min misosoppa och fundera lite mer på att julbaka något. Den sömniga söndagen har gjort mig sugen på att vara huslig av någon anledning. 
Den känslan måste man ju ta tillvara på, för den kommer inte allt för ofta.. 

1 kommentar:

  1. Mmm sköna söndag, sådana ska man ta tillvara på!

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins