Instagram
måndag 17 november 2014

Klä mobilen efter stilen

Jag är ju rätt kär i mitt mobilskal redan, det är ju delat med Malin som en sån där best friends grej, ni vet sådär lite smörigt och gulligt :) Men det hade varit rätt kul att kunna byta skal efter humör, och efter outfit. Jag gillade dessa som tusan (och detta var bara en bråkdel av dem jag hittade, finns på Idiwa).
Som den första med ankare passar ju lite mer på sommaren, i skärgården eller på en strandfest. Eller en fest där man helt enkelt är klädd lite marint i mörkblått och vitt. 
Den andra känns väldigt mycket nyår. Hade matchat den med glammiga naglar och många ringar.
Den tredje med ballongerna vill jag ha på kalas! Med pastelliga naglar, kanske i två olika färger? 
Den fjärde är ju i en typisk Irisfärg, och den hade jag haft.... till vardags. Eller på den där galafesten jag planerat att nog ha någon gång som jag redan har klänningen till, då hade den passat ypperligt. Får nog ha lite diamanter på mig då också. 
mmm. jag känner av den där shoppingnerven nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins