Instagram
söndag 23 november 2014

Helt slut i rutan

Alltså det är verkligen som att luften gick ur mig. Efter att jag kom hem från vår Instawalk på malmö opera klev jag ned i ett varmt bad där jag nästan somnade, fick ta en powernap när jag kom upp och är fortfarande helt matt. Efter allt planerande och fixande är denna helgen över, och den var fantastiskt trevlig. Thanksgiving var jättetrevligt, även om vi var sjukt sena med maten så löste det sig med lite bubbel och positiv attityd. 

och dagens möte med instagrammare var också helt över förväntan. I två timmar fick vi springa rundor inne på operan, och jag menar verkligen överallt. Bakom, framför på och under scenen, på taket, bland kostymerna och charlotte perellis dödsperuk. 
Uppe på taket på operan, faktiskt så finns där bikupor! Vem kunde ana det?
Men mer om det en annan dag. För ikväll är jag matt av alla intryck. Det enda som kommer råda bot på mattheten är chips och serier. 
Kolla in #igersmalmoe_at_malmöopera för att se massor med bilder som börjar dyka upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins