Instagram
fredag 14 november 2014

Fredagmorgonens soffklipp

Är du på jakt efter en soffa? Det är inte jag, vilket jag kan tycka är lite synd för annars hade jag rusat till Ilva i helgen, eller typ nu och hängt på låset för att kunna ta hem denna snyggingen för 3 149 kr. 
Billigt Billigt alltså. 
Men nu har jag ju redan två soffor egentligen. En i lägenheten och en i magasinering. Så att köpa en tredje när vi fortfarande bor i en etta förstår till och med jag att jag bör avstå från, hur mycket det än grämer mig att avstå från en bra deal.. Så jag skickar vidare informationen till er istället som en slags public service så ni kan ha en ny femtiotalig soffa hemma till jul. 

I övrigt får ni ha en riktigt bra start på denna fredag!
Yes I said it. Det är FREDAG! yay :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins