Instagram
lördag 22 november 2014

Call me super(wo)man

Jäklar i min lilla låda vad jag har att göra idag. Jag började tidigt med att filma lite grejer till ett samarbete som kommer om ett tag. Vilket är lite udda.. att se sig själv på film, och höra.. jag låter som världens skånskaste bonde emellanåt kan jag tycka.. men det är ju sådant man får bjuda på antar jag, anything for you liksom ;)

Nu återstår i alla fall att förbereda 20 goodiebags inför morgondagen så att allt är helt klart när jag vaknar imorgon. Sen är det ju Thanksgiving idag.. Så en kalkon ska förberedas och jag själv ska förberedas och bli lite snyggo liksom.. Det är en hel del grejer som tar en hel del tid. 
 Så dagens tröja får sammanfatta vem jag är idag. Jag är helt enkelt en superhjälte för jag kommer klara detta galant. Det har jag bestämt. 

Sen kanske jag finns lite mer på instagram än på bloggen idag. Så kika på @alladagarskaos och heja och peppa på mig lite och se hur jag klarar mig så blir jag glad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins