Instagram
måndag 22 september 2014

En ministelton!

Jag har ju länge varit sugen på den kopparfärgade steltontermosen. Vill såååå gärna ha den men det är  ganska sällan jag känner att jag kan unna mig något för tusen kronor som jag kanske egentligen inte behöver.. 
 Men! När jag surfade runt på Designtorget, på jakt efter något helt annat, såg jag dem. Termosmuggar! Skejtaren reagerade på mitt 'ooohhhh' när jag såg dem och såg hur mina ögon blev stora som strålkastare. 
För det första så kostar de bara 195 kr, och för det andra så är detta någonting jag faktiskt behöver! 
Jag har tänkt köpa en termosmugg att ha på jobbet, dels för att jag bara hinner dricka ett par klunkar innan det blir kallt, och dels känns det säkrare med spillfria kaffemuggar så risken blir ytterligare väldigt mycket mindre att jag spiller varmt kaffe på någon (för övrigt är jag väldigt noga med att ha uppsikt över min mugg på jobbet, gillar bara alltid extra safety när det gäller ungarna..)

Så ja, snart ser ni mig med en kopparmugg i näven,
och ett leende på läpparna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins