Instagram
fredag 26 september 2014

Efterlängtad fredag

Det är helt underbart med just denna fredagen. Jag har varit helt slut varenda kväll denna veckan efter att ha jobbat, packat flyttat, jobbat, packat, flyttat.. Till råga på allt hade vi dessutom föräldramöte igår på jobbet vilket alltid brukar vara trevligt, men det innebär också en väldigt lång arbetsdag. Så just igår stupade jag i säng vid nio tiden och reste mig knappt upp igen förrän jag vaknade nu på morgonen. Min kropp är fortfarande rätt mör efter ryggskadan så skejtaren var snäll och serverade mig både mat och dricka där jag halvlåg i sängen och såg på film.
 Men idag kom den då alltså, denna efterlängtade fredag. Det är bara en arbetsdag kvar innan vi kan andas lite mer, och i morgon går flyttlasset officiellt. Skejtaren och jag har dock gjort merparten av arbetet nu i veckan så det blir en lätt match. 
Sen är projektet ett annat, att få plats med alla mina saker i denna etta som nu börjar belamras lite mer flyttkartonger. 
Men det tar vi på söndag istället.

Nu koncentrerar vi oss på en efterlängtad fredag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins