Instagram
torsdag 18 september 2014

drömmen om nästnästa boende

Jag ligger alltid steget före. Så är det bara, i min hjärna har jag redan flyttat ifrån denna lägenhet, flyttat in hos skejtaren, flyttat därifrån och in i drömlyan och börjat inreda den. Och då ska den se ut ungefär såhär. 
 Bilderna är från Stylizimo.com, och visar skaparen Nina Holst hem som är sådär ljust, lugnt och skandinaviskt som jag är sugen på just nu. Den där ljusa basen kan man göra så mycket med, och klockrena val av möbler och accessoarer. 
 Lite färgklickar här och där i form av ljusa lite pudriga fondväggar. Inget skrikigt eller överväldigande, bara färger som passar utmärkt till så många andra färger som ofta återkommer i den skandinaviska färgskalan.
 Så skadar det inte med en stor walk in closet heller. Det känns som jag behöver det, så som jag rensar och rensar bland kläderna så tar de ändå aldrig slut av någon anledning...

Så just DENNA sidan har jag bokmärkt safari, tills den dagen jag faktiskt är på den platsen som ska inredas och dekoreras på nytt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins