Instagram
torsdag 14 augusti 2014

Det tjugonionde året

Idag fyller jag år. Jag startar mitt tjugonionde år med det jag misstänker är ett ryggskott. Jag kan knappt röra mig men tvingar mig till det eftersom jag läst att det är bra att inte vara still, och så har jag inte tålamod med detta just nu. Det är lite typiskt min rygg att börja strula precis när jag kommit igång med träning, som att den vill hindra mig från att laga den. Dumheter som sagt, har inte tid med sådant.

Så idag börjar mitt sista år som tjugoåring. Det firas enligt tradition med att bjuda jobbet på tårta.

 Jag som inte är så glad för sötsaker och tårta egentligen bakar en av få tårtor jag tycker är riktigt riktigt goda, nämligen Leilas New York blueberry cheesecake. Den är suverän, och mäktig, riktigt mäktig.

Så jag gjorde två stycken och hoppas att det räcker till sötsugna kollegor :)

2 kommentarer:

mitten

Senaste pins