Instagram
fredag 29 augusti 2014

Dags att packa ihop ännu ett kaos

 Ja, igår blev lägenheten såld. Man kunde kanske läsa mellan raderna på gårdagens inlägg att det var på gång, men jag vågade inte skriva något förrän det var officiellt och alla papper påskrivna. 

Så nu ska det ske. Jag flyttar redan om ungefär en månad så det får gå undan med packandet, får börja redan i helgen.. och visst är det spännande och underbart att gå vidare men det är allt lite bitterljuvt att lämna mitt fina kaos. Min första helt egna lägenhet, som fått min prägel, som jag renoverat och där lärt mig att jag visst det kan själv (med lite jävlar anamma och google kan man komma långt!). 
 Så nu går vi vidare mot nya äventyr. Samboskap i ettan i city. 
Det ska bli riktigt jäkla spännande alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins