Instagram
tisdag 8 juli 2014

Min bohemiska sommar

Jag blir inte mätt på denna känsla.
Känslan av svettpärlor på min överläpp, känslan av att 'herregud det är så varmt jag måste ta av mig BHn' och sätta upp håret(!), känslan av uppskattning när en varm bris plötsligt svalkar litegrann i värmen, doften av grillat som letar sig in i lägenheten där balkongdörren alltid står öppen på vid gavel, klinkandet av mina ringar på ett svalt glas rosévin, känslan av valmöjligheter när jag ska klä på mig på morgonen då det bara är att välja och vraka bland färgglada och bohemiska plagg och accessoarer som på något vis personifierar min sommar så bra.

Färgglad, svettig och bohemisk.
Det är jag i ett nötskal just nu.

1 kommentar:

  1. Åh, jag påminns än en gång om att jag behöver ett turkost nagellack. Det är ju så fint!

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins