Instagram
fredag 11 april 2014

Jorden runt på flera vis

Jag är lite av en härmapa nu. När jag såg intervjun med Sarah Jessica Parker där man fick se hennes hem visade hon att hon hade en samling med olika jordglober uppe på ett skåp. Jag blev inspirerad och när jag sen var på indiska och såg denna fina turkosa kändes det som en grej jag också ville göra. Så den fick hänga med hem, och hamna bredvid den svarta. så plockade jag fram två små julgranskulor i form av jordglober som jag också köpt på indiska för länge sedan. 

Så nu har mitt samlande börjat. 
Jag tror lite på det där, att man ska omge sig med saker som inspirerar en att göra det man vill. Så förhoppningsvis blir det mer resande ju fler glober som samlas. 

I alla fall blir det lite åka av under påskhelgen!

1 kommentar:

mitten

Senaste pins