Instagram
onsdag 19 mars 2014

Prisvärt franskt inför vårsäsongen

Här sitter jag väldigt tidigt på morgonen och surfar efter vårmode. Vaknade redan klockan halv sex faktiskt, fri från feber (wohoo!) men utan förmåga att svälja.. så det var bara upp och göra lite kaffe och starta dagen medan solen går upp! Inte mig emot faktiskt, kan ta en tupplur lite senare. 

Jag har tänkt en del på en katalog jag fick hem häromdagen, nämligen La Redoute, jag har inte handlat där på ett tag, men i denna katalogen hittade jag riktigt mycket som var prisvärt och fint inför våren. Hade nog kunnat uppdatera hela garderoben där... När jag var student vann jag 2000 kr att shoppa hos dem via studentkortet, detta spenderades på rätt mycket basplagg.. Hade jag fått samma vinst idag hade jag vetat bättre, och grejerna på bilden nedan hade fått åka ned i kundkorgen. (köpte visserligen en rymlig handväska då och ett par knähöga stövlar utan klack som jag faktiskt fortfarande använder, bra kvalitet där!)

1. Jeansblus 199 kr 2. Blus med krage 249 kr 3. Linneskjorta 159 kr 4. Blus med rosett 179 kr 5. Trenchcoat med bälte 349 kr 6. Prickig blus 199 kr 7. Sötprickig kjol 249 kr 8. Tyllkjol 239 kr 9. Vid kostymbyxa 199 kr
När man sitter hemma såhär är det väldans svårt att stå emot suget att klicka hem lite grejer.. känns som att jag verkligen behöver en linneskjorta.. och den där blusen med den söta rosetten.. och tyllkjolen.. 
Vem behöver inte en tyllkjol i garderoben liksom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins