Instagram
tisdag 4 mars 2014

Hur man gläder en giraff

Hur man gör mig riktigt glad?
Varför inte skapa kläder speciellt för långa människor som mig, så att även jag kan köpa korta klänningar utan att riskera visa rumpan, toppar utan att riskera visa magen och byxor som räcker hela vägen från höft till golv och samtidigt inte är alldeles metervida i låren (tydligen i vissa märken innebär längd även bredd av någon anledning, lång och smal kan man ju inte va...). 
Detta snubblade jag över nu ikväll på Asos; Tall brands! De har tidigare haft för små kvinnor, kurviga kvinnor och nu även sånna som mig; giraffer! 

Länge leve mångsidigheten, tänk om klädskapare börjar upptäcka att människor inte ser ut som ett standardmått? Det vore ju drömmen!

1 kommentar:

  1. Tallandall.com kanske vore något för dig? =)

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins