Instagram
tisdag 18 mars 2014

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig

Min ursprungliga plan var att åka till ett byggvaruhus igår och köpa färg till luckorna så att det hela skulle kunna komma igång. Istället fick jag under söndagkvällen feber, och det har varit situationen ända sedan dess. Soffläge, huttrande ömsom svettandes, serietittandes (netflix är underbart i denna situationen...) och ytterst uttråkad. Det festligaste jag orkat göra är att diska, och måla naglarna... 

Jag misstänker streptokocker, och att de kör rejält med mig. Det är sällan man blir så liten som när termometern börjar närma sig 39 grader. 

Nu ska jag strax förbereda mig för en promenad bort till vårdcentralen, och se vad de kan åstadkomma. Ska bli riktigt skönt att komma ut lite i den friska vårluften!
Jag har i alla fall fina våriga naglar! (för bara en tia på ica dessutom!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins