Instagram
tisdag 4 februari 2014

En dagsdos inredningsporr

 Bolaget är den fastighetsförmedling i Malmö som har hands down de allra bästa lägenheterna. Ett första klick in där för att se lite inredningsporr snubblade jag över denna vackra lya. En femma, för lite väl mycket mer pengar än vad min bank anser vara skäligt för mig, attans. Annars hade jag varit all over this måste jag säga.
 Det som är inspirerande är (för att nämna en sak av hundra) är golven, som är likadana som mina golv förutom att de på bilden är behandlade och fina, och mina är mer slitna och med lite färgstänk. Men här ser man plötsligt potential och tips man inte sett innan.
Måste säga att jag älskar köket. Modernt och stilrent, men på ett sådant sätt att det inte blir ett typiskt katalogkök, utan personligt och enkelt att sätta egen prägel på.

sådär ja. 
Det var dagens dos inredningsporr det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins