Instagram
fredag 31 januari 2014

Släng bh:n, det är fredag

Fredag kväll. Det första som sker när jag kommer in genom ytterdörren och fått av mig skorna är att dra av byxor och bh, ta på mysleggings och slänga mig på soffan och dö lite av fredagsmyskänsla. Och det är nog en sån där känsla som alla kvinnor känner igen, den där bh:n åker av. Inte för att den är så obekväm egentligen, men när den kastas iväg känns det som en korsett som släpper och plötsligt kan man andas djupare och mysa hårdare. Ungefär lika skönt som att bli kliad på ryggen kan jag tycka.

Nu ska jag invänta thaimat som är på ingång, titta på glamour bakom min skämskudde, njuta av ett glas rött och se om det blir något av det där med att skrubba badkaret som jag var ganska pepp på i morse.

4 kommentarer:

  1. Word! Det där om behån. Det bästa som finns är när man knäpper upp den efter en hel dag.
    Ha en fin kväll <3

    SvaraRadera
  2. Är det ett Olivträd du har bakom fåtöljen?
    Klarar det sig inomhus under vintern?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detta träd är ett sådant som garanterat överlever både sommar och vinter, och framför allt att bo hos mig där allt växtligt dör. Plastic fantastic från ikea ;)

      kram /Iris

      Radera
    2. Ha ha. Det förklarar saken. Jag har mina olivträd i tvättstugan över vintern. Flera vintrar har de dött, men klarade förra och nu hoppas jag de klarar denna också. Det är ganska dyrt att köpa nya. Men plast låter ju kul, endast lite dusch på dammet ibland. Något att fundera på. De kan ju stå i tvättstugan på sommaren!!

      Radera

mitten

Senaste pins